LOWE w Dwójce na półmetku działalności
- Szczegóły
- Kategoria: Edukacja
- Opublikowano: wtorek, 06, marzec 2018 12:02
Lokalny Ośrodek Wiedzy i Edukacji w Szkole Podstawowej Nr 2 kontynuuje swoją działalność, obejmując swoim zasięgiem coraz więcej osób dorosłych z terenu powiatu lubaczowskiego.
Ponad 200 osób zapisało się na różnorakie formy doskonalenia, podnoszące kompetencje kluczowe: umiejętność porozumiewania się w językach narodowym i obcych, zdolności matematyczne, naukowo – techniczne i informatyczne, rozwój innowacyjności i przedsiębiorczości, a także świadomości i ekspresji kulturalnej. W nowym roku do projektu przyłączyli się lubaczowscy seniorzy, którzy rozpoczęli naukę języka angielskiego i niemieckiego, biorą udział także w zajęciach warsztatowych rozwijających ekspresję i świadomość kulturalną.
Trzeba podkreślić, że mieszkańcy Lubaczowa i okolic sumiennie podchodzą do zajęć (co pokazuje wysoka frekwencja i aktywność), biorą aktywny udział w warsztatach, grupach dyskusyjnych, ale także pracują w domu – uczestnicy zajęć języka angielskiego dla zaawansowanych rozwiązują dodatkowe zadania na platformie internetowej, pozostałe grupy z języków obcych wykonują dodatkowe ćwiczenia.
Wzrasta świadomość tego, jak ważna dla rozwoju społeczeństwa jest idea LLL – Long Life Learning, czyli uczenia się przez całe życie. Celem projektu jest nie tylko podniesienie czy nabycie określonych kompetencji kluczowych, ale również wykształcenia nawyku uczenia się, poszukiwania rozwiązań, nowych umiejętności i zdolności.
Więcej informacji i harmonogram zajęć znaleźć można na stronie szkoły w zakładce LOWE: https://sp2lubaczow.edupage.org/text6/?.
Źródło: lubaczow.pl
Dodaj komentarz
Pamiętaj o tym, że w internecie nie jesteś anonimowy.
To Ty odpowiadasz, za to, co piszesz – portal w żadnym przypadku nie ponosi odpowiedzialności prawnej za Twoje teksty. Przypominamy, również że dodając komentarz, akceptujesz regulamin forum. Jeśli uważasz, że któryś z komentarzy nie powinien się tu ukazywać zgłoś nam to: redakcja@zlubaczowa.pl.
Komentarze
Kanał RSS z komentarzami do tego postu.